30 januari 2009

2 år har gått!

Jag saknar dig! Förstå det. Jag saknar dig! Jag har gått här utan dig i 2 år! 2 ÅR! snälla låt det inte ta längre tid nu för det klarar jag inte. Avståd, jag hatar avstånd. 21 mil ska inte få hindra något. Vänskap måste finnas oavsett avstånd. Man ska kunna träffas minst 1 gång i månaden! Jag hatar det.. Jag verkligen hatar att vi inte setts på 2 år. När någon betyder så mycket så orkar man inte med ett avstånd på 21 mil. Det är 21 mil förmycket! Eller vad tycker du? Jag kommer gråta när jag ser ditt ansikte. Jag kommer slänga mig i dina armar och bara krama dig hårt. Jag kommer gråta glädje tårar... Grymt mycket! Du är en av de bästa personer jag någonsin mött och det minsta jag vill är att gå miste om dig. Jag saknar dig.

Bara så att du vet.

over and out//JosefinH

Inga kommentarer: