22 januari 2009

Less. kan jag säga annat?

Ledig imorgon. Lr, "ledig". Jag har fullt upp hela dagen. Klockan 9 har jag lovat att vara på sporthallen och titta på Skolkampen/Woxnacupen/Grannfejden/Byakampen >kalla de vad ni vill<. Det innebär iallfall; Celsius 9an mot Alfta 9an. Kul, kul att träffa folk man inte sett på evigheter (: . Sen får vi se om jag drar till Staffangymnasiet och kikar lite på skolan. Hoppas på att få svar idag om jag kan börja där snart. Förhoppningsvis så fort som möjligt. Är på skolan nu och sitter och pillar på en Reklamaffisch som percis blivit klar. Blev ganska nöjd faktiskt, (:
aja, skit samma. Måste bara säga att jag är grymt jävla arg och besviken. Har medlidande till med en viss person. Nämner inga namn. Nu kommer ingenting bli sig likt... and i hate it.

Over and out/JHallström

Inga kommentarer: