4 januari 2009

Längtan, Saknad.

Det är 20 - ute. Jag sitter inne och är uttråkad. Tittar på bilder ifrån sommaren, från frankrike och allt sånt där som man bara vill tillbaka till. Även fast det är så kallt ute så blir man varm när man ser alla minnen. Och längtar till sommaren som kommer. Men det är 6 månader kvar tills dess... Snälla låt tiden gå snabbare! ><>Taizé, Frankrike. 36 timmars bussresa och vissa gånger vidrig mat, leva på riskakor och godis i en vecka kan jag stå ut med bara för att få uppleva det igen. Jag har bestämt mig för att jag ska dit och då ska jag genomföra det också. Men om jag kommer dit iår så tänker jag inte sova i tält. Blött, fuktigt, lerigt och en massa småkryp, nää, om jag kommer dit iår så blir det barack! Frankrike. Here we come! längtar! (y) x)
Matkön
Jag och Sofie i Silent Garden. <3

Vår "Tält by" x)


Bussen påväg dit/Hem.



Over and out//JosefinH

Inga kommentarer: