5 januari 2009

Guudis och friidrott (:

Varit och kikat på friidrott på Höghammarhallen. Hade varit bättre om jag inte hade åkt dit så hade Andreas kanske fått något hopp godkänt iaf. Jag som är otursförföljd när det gäller sport kanske smittar av mig?! xD Haha, aja hoppas det går bättre imorgon (: Efter att jag varit på hallen och tittat lite så åkte vi ner på stan och skulle shoppa. Men med mitt minne så kommer jag ju bara ihåg en sak av det jag ska ha, och det är ju såklart den som är minst viktig! Köpte två sidenband men strumpbyxor glömde jag. ><' dom som jag ska ha på fredag! typiskt mig. Men det är bara att åka tillbaka, (: Förövrigt så är det 3 dagar tills skolan börjar ><' och jag är inte taggad på en fläck! Men, men.. man får ta o stå ut i 2½ år till. Sen e det över! lr.. det är det inte alls. Fy vad jag ljög. Då ska jag ju flytta och gå högskola. Sen efter dom tre åren så är det jobba som gäller! ><' blaaah. aja, nu ska jag inte uppehålla er med mitt oväsentliga skrivande.

Over And Out!//JHallstrom

Inga kommentarer: