15 januari 2009

Okei, vi börjar om från början!

Min blogg är ju SÅ deprimerande! skriver bara en massa negativa saker och en massa underliga tankar och sådant jag irriterar mig på. Nu ska jag börja om från början! Nu ska bloggen bli intressant, (wish me luck!) och dessutom så ska jag flytta bloggen för att kunna åstadkomma en bättre design, (:

JHallstrom.blogg.se

bloggen är redan startad. Men det är bara som en "kladd" blogg än så länge. Testar mig fram för att hitta en bra design. (: Inte alltid så lätt har jag upptäkt. Kan ta ett tag innan den blir aktiv. När den blir aktiv så lägger jag ner den här bloggen. (kanske) Fast, det är ju helt onödigt att ha två bloggar. Men dom kan ju användas till olika saker, (:

Btw, rensade ut lite bilder på bilddagboken idag. Hade 1145 innan jag tog bort en massa. så nu har jag bara 699 bilder kvar. Haha. Kändes konstigt att sitta och se hur man var för 2 år sedan. Jag har förändrats grymt mycket kan jag bara säga. Mycket som har hänt på två år. När jag såg alla texter och bilder jag lagt upp så skrattade jag! Hur man var förr. Även fast 2 år sedan kanske inte var så längesen. Men jag har förändrats så snabbt så för mig är 2 år mycket. Aja, ska inte ödsla er tid mer nu, skriver kanske senare, (:

Over and out// JHallström

Inga kommentarer: