16 januari 2009

Saker händer snabbt.

Först händer allt skit på en och samma gång. Konstigt nog så ordnar allt upp sig på en enda kväll. Allt är bra igen. Inga frågor snurrar längre i mitt huvud. Inte som gäller allt som hänt iallfall. Skolbyte på G, vilket känns både grymt kul och jobbigt att lämna klassen. Men jag gör det för min egen skull. Jag vill det här. Vännerna finns fortfarande kvar även om jag byter skola hoppas jag! Mitt humör har förändrats nu. Men det är skratt och gråt som varierar denna kväll. Ena sekunden ler jag av lycka, den andra kan jag bara sitta och gråta. Men allt kommer bli så mycket bättre. Det känns som en nystart på mitt liv på något sätt. Bra känns det iallafall! Wish me luck on monday. Varför får ni veta sen om ni inte redan vet. (:

Over and out//JosefinH

Inga kommentarer: