26 januari 2009

Ta mig härifrån!

Nu vill jag ha svar ifrån Staffangymnasiet. Jag orkar inte bara gå och vänta hela tiden. Och får jag inte flytta för mamma och pappa så blir jag tokig! Jag kommer bli tvungen att åka buss i 2 timmar annars. Nog för att jag klarar det.. Men det skulle kännas grymt mycket bättre om man fick flytta direkt. Egen lägenhet är ju drömmen! Fy va skönt att bo självständigt.. Ingen som tjatar, gnäller eller en massa. Man får ett eget liv och kan bestämma själv! Oh, jag bara hoppas! Nu ska jag skriva ett filmmanus. Jippie... not! Mår kasst så jag vill bara ligga hemma i sängen och sova, syrran är sjuk så jag tror nog hon har smittat mig. Förhoppningsvis inte, eftersom att jag ska till Staffans den här veckan. (jag vet att jag sa det förra veckan också, men nu är det säkert.) Aja, back to work..

Puss på er.//JosefinH

Inga kommentarer: