25 februari 2009

Skoltidning

I 3 dagar har jag suttit och försökt få ihop frågor och saker till en intervju/artikel. Idag ska den genomföras. Och det känns som att jag bara är halvklar med allt. Men tror nog att det är lugnt. Jag är ju som sagt väldigt duktig på att vara nervös i onödan. Och jag eftersom att det bara är Ponuts jag ska intervjua och L'Estrade kommer vara med så blir det nog bra! Jag får göra mitt bästa. Man kan ju inte förvänta sig att jag ska bli proffs journalist vid första intervjun/artikeln jag gör. Det får gå sakta men säkert framåt. (: Hela kvällen kommer spenderas i Söderhamn med Pontus och Jens. Får se när jag kommer hem, om jag ens kommer hem. Har ju lyckats missa sista bussen hem från Söderhamn tidigare så det är ju inte omöjligt att det händer igen.. Aja, shit happens. Nu ska jag göra klart min hemsida, :)

kramkram //JosefinHallström