13 februari 2009

Dag 1 avklarad!

Första dagen på Staffangymnasiet i Söderhamn är avklarad. Jag var nervös så jag visste inte vad jag skulle ta mig till igår. Helt i onödan! Imorse kändes det helt som vanligt. När jag skulle byta buss i Bollnäs så blir jag petad i magen och framför mig står Natalie. (nu föredetta klasskamrat från MP08 i bollnäs). Det hjälpte mig nog ganska mycket idag. Bara det att träffa någon av dom man gått med i ett halvår och att dom verkligen önskar lycka till! Tack för det natalie! Hade bara två lektioner idag så det blev väl lite mjukstart. På måndag är det "på riktigt" om man säger så. Det börjar bra så det kan ju knappast gå neråt nu? eller?
När man kom hem så blev det en härlig promenad i solen och kylan. Det var jag värd! Och huvudvärken som jag haft hela dagen släppte. (:
Imorgon är det alla-hjärtans-dag, spenderas inte med någon kille. Den spenderas med Lisa och erica! Blir semlor (om jag får bestämma) och massa mys hela dagen! Längtar! (:

Nu har jag skrivit ytterligare ett kaotiskt inlägg, hoppas ni klarar det. haha.

OverAndOut//JosefinH

1 kommentar:

Jens L´Estrade sa...

Bra att du är nöjd med skolstarten. Vi kanske ses på måndag!