14 februari 2009

Nedräkning!

Nu är det 12 minuter kvar till andra deltävlingen i Melodifestivalen. Och här sitter jag, fast jag borde sitta nere vid tv;n med min kära syster och vara social. Ikväll blir det mys med henne och mamma! Pappa drog ju till fjällen så han får skylla sig själv. Blir till att tjocka sig hela kvällen. En massa gott bara, ljus och melodifestivalen. Can it be better? Borde göra det oftare. Umgåd knappt med familjen längre. Och ännu mindre kommer det bli nu när jag börjat på Staffan. Man får väl försöka ta vara på den lilla tid man har med varandra. Hellre lite tid än ingen alls. Eller?
Nu ska jag sluta sitta här för kvällen och kommer nog tillbaka efter att Melodifestivalen slutat! Då blir det åsikter för fullt! Kom tillbaka och läs då, (:

OverAndOut//JosefinHallström

Inga kommentarer: