10 februari 2009

Hejdå, nu går jag.

Hejdå heden. Nu går jag! Och kommer inte tillbaka.
Staffangymnasiet nästa! Skriver ut mig på torsdag ifrån Heden och börjar på Staffan på fredag.
Varför på fredag egentligen när MP1 bara har 3 lektioner då?! >< varav jag kommer vara med på en av dom! shiiiet. Men längtar på sätt och vis, o så är jag grymt med nervös. Bara att hoppas på det bästa! Träffade ju inte klassen idag, så första intrycket tas väl på fredag.. oh god i hate things like that! men som sagt.. Det blir säkert bra! 2½ år i Söderhamn kommer bli grymt bra har jag en känsla av, men vissa i Bollnäs kommer bli extremt saknade! Bara så att ni vet. Nu ska jag gå och laga lite mat, ta en promenad med kameran i det fina vädret och sedan åka till Alfta på KU med Sofie! kulkul.

Reklamar om min nya msn igen:
Josefinhallstrom@hotmail.com

OverAndOut//JosefinH

Inga kommentarer: