26 februari 2009

Första uppdraget avklarat.

Igår spenderade jag, L'estrade och Pontus vår kväll på rådhuset. I tre och en halv timme var vi där. Fotade och gjorde intervju, båda sakerna gick väldigt bra måste jag medge, förutom att killarna fick för sig att dom skulle snacka engelska i 1,5 timme.. Vilket jag inte gillade eftersom att jag var för trött för att orka förstå. Haha. Aja, nu är det bara att sammanställa allt vi fick ut av intervjun och skriva en artikel. Kommer bli bra hoppas jag, (: Och ikväll blir det ännu mer arbete efter skolan. Antingen så stannar jag kvar ett tag nere på media och göra klart det jag ska. Eller så åker jag till Edsbyn och gör klart alla bilder. Just nu har jag för mycket att göra. Men jag måste väl bara vänja mig och lära mig planera, annars kommer allt bara bli en enda röra. Thats life, (:

//JHallström

Inga kommentarer: