26 mars 2009

Uppsala, i love that town,

Igår drog jag till Uppsala på Funkis möte inför Konfafesten som SKU anordnar på lördag. Det blir min första konfafest som jag är med på. Ska bli grymt kul! Påtal om igår så blev vi 20 minuter försenade med tåget... Jag satt och oroade mig över vart jag skulle ta vägen när jag klev av på centralen. Men i Gävle så klev Line på och då blev jag lugn, eftersom att vi skulle på samma möte. :) Mötte Sebbe utanför Stiftets Hus, grymt kul. (: Massor med folk man inte sett på över ett år. Kulkul. Btw, på lördag ska jag leda en grupp på 45 pers. ENSAM! önska mig lycka till. Förhoppningsvis är dom 93orna inte kaxiga och uppkäftiga så det ska nog gå bra. Åker buss med edsbyns konfirmander ner. (vadå ut stirrad? Bara 4 st som vet att jag ska åka med deras buss. alla kommer ju stirra ut mig. Men men, de e sånt man får ta!)

Ser fram emot lördag!

//JosefinHallström - Vill flytta!

Inga kommentarer: