18 mars 2009

Framtids feber.


Högskolorna/Universiteten invaderade Staffangymnasiet idag. Korridoren utanför cafeterian var packad med folk och montrar. När jag fick höra att Linköpings Universitet skulle komma så var jag tvungen att gå upp och kika lite, eftersom att LiU är ett av 2 Högskolor jag satsar emot efter gymnasiet. Men, men blev väl tvungen att ta kataloger från andra högskolor som jag intresserar mig av också. Det är ju 2 år kvar tills det är aktuellt för mig. Men eftersom att jag började fundera på gymnasiet redan i sjuan och inte hade bestämt mig förän för en månad sedan, så är det väl lika bra att jag börjar fundera redan nu känns det som. haha. Btw, idag så tog jag och Malin oss in på Norrtull och gick runt där en vända. Alfta ser ut som en soptipp om man jämför med Norrtull. Jag blev lite chokad faktist.

Nu ska jag hårdplugga engelska inför provet imorgon.. Får se om det blir nåt mer inlägg ikväll.(:

/JHallström

Inga kommentarer: