21 mars 2009

5 raka.. det sjätte försvann..

Foto: Claudio Bresciani / SCANPIX

En deprimerad Josefin sitter och bloggar just nu. Har precis suttit bänkad framför TV:n i 2 timmar och tittat på SM-finalen i bandy. Inte för att jag är den största bandy fantasten som existerar men av ren tradition så blir man ju nästan tvungen att titta! i fem hela år så har Edsbyn regerat och nu, när de var påväg emot sitt sjätte raka SM-guld så räcker det inte hela vägen fram och de blir tvugna att överlämna titeln till Västerås... Jag anklagar pappa för förlusten! Bara för att han åkte dit för första gången iår så förlorade dom.. Otursfågeln nummer ett! Men men, man kan ju behålla stoltheten iallafall! Min övriga dag har bestått av att fota. Tog en långpromenad och fotade vatten/träd i det fina vädret. Det är nog det enda positiva med denna dag.. Nu ska jag ta mig en lång dusch som tröst.

//JosefinHallström - Som är smått besviken

Inga kommentarer: