19 mars 2009

Grattis på oss, (:

Idag fyller Jens L'Estrade 18 år! Grattis på honom. (: Och dessutom fixade han uppskrivningen! Grattis på det också, ;D Och så har ju jag namnsdag så grattis på mig med, haha.
Har varit en seg dag idag förövrigt. Engelskaprov imorse. Gick faktiskt bra. Jag satt och hårdpluggade igår kväll så lärde mig alla ord utantill. Blev lite stolt över mig själv faktiskt. Nu sitter jag på skolan och ska snart ha matte.. Suck. Slutar fyra idag. blääh. Men tror jag drar lite tidigare annars kommer jag hem så grymt sent. När jag kommer hem ska jag baka något gott och mysa med mamma. Syster min är ju knappast hemma och pappa kommer ju vara ute och kapa ved och fixa i garaget, så det blir mor och dotter ikväll, Det gillar vi! Nej, nej nu är det dags att dra sig upp på Matte.. orkar inte.

//JHallström

Inga kommentarer: