23 april 2009

Vila.. de kan man göra när man dör.

Äntligen så har jag bara matten kvar som jag behöver göra! Eller.. näe, nu ljög jag. Det är Matten, mitt reportage och bilden till "utställningen" som jag har kvar. Känns grymt bra. Reklamprojektet är klart, det blev väldigt nice. Även fast det inte känns som att jag varit särskilt delaktig pga att jag har varit ledig. Sry for that tjejer. I helgen blir det Undersvik och DÅM för hela slanten. Träffa folk, ha kul och sitta på möte hela helgen blir det. Sena kvällar. Kul kul! Och på Måndag kväll drar jag troligen till Uppsala på "tack-middag" eller vad det nu var.
Nu ska jag fixa lite mer material till reportaget. Nås på mobilen under helgen.
Men bli inte förvånad om jag inte svarar.

//JosefinHallström - Som känner sig något stolt

Inga kommentarer: