24 april 2009

Det går inte alltid som man tänkt sig.

Hade nationella prov i Engelska imorse.. Sucks. Jag skrev två sidor. Vilet jag tycker är två sidor för lite. Och dessutom så tog det en kvart för mig att förstå vad jag skulle göra. Och på den biten var jag inte ensam på såg det ut som. Kändes bra imorse och tänkte; "Äh, det här blir lätt. Det brukar vara lätt". Men tji fick jag.. Åt helvete med provet iallafall. Nu har jag bara en lektion och den börjar klockan 12... Surt som tusan. Funderat på att åka hem för kan inte påstå att jag känner mig riktigt pigg. Men men, åker jag hem så får jag nog knappast åka till Undersvik för mor min, så det är väl bara att bita ihop och gå på idrotten iallafall! Helgen kommer bli grymt lyckad hoppas jag! För just nu är ingenting roligt eller bra. Kallt är det ute också! (Negativa klubben)
Skit samma. Jag får gå i skolan, jag får mat på bordet och har två föräldrar som bryr sig. Jag ska inte klaga.

Im going to shine like the sun!

//Josefin Hallström

Inga kommentarer: