10 december 2008

Utmaning ><

Utmaning 1Regler:
Länka till den som utmanat dig och sätt in dessa regler i din blogg.
Berätta sju saker om dig som är både alldagliga och knäppa.
Utmana sju personer i slutet av detta inlägg genom att nämna namn och länka till dem.
Låt dem få veta att dom är utmande genom att lämna en kommentar.
Jag blev utmanad av fiastorkull.blogg.se.

1: Varje gång jag tappar bort något så blir jag alltid irriterad över att det inte går att ringa till allt, så att man hör vart det är!

2. Jag känner på mig att saker ska hända innan dom har hänt, :S magkänsla, bra att ha, fast läskigt ibland..

3. Varje gång jag är till gävle så MÅSTE jag på Waynes Coffe, Deras kycklingsallad och muffins är bäst!

4. Jag dricker ALLTID två powerking innan jag åker på tranan x) tradition från 8an (Y) xP

5. Varje gång jag hör låten "tänk alla gånger" så tänker jag på Funäsdalen, :S

6. Jag kommer aldrig att förstå mig på Falmes supportrar och bollnäsbor som terrar edsbyn istället för att stötta sitt eget lag på bandy matcherna. Reason?

7. Varje sport jag har hållit på med så har jag skadat mig på ett eller annat sett och blivit tvungen att sluta pågrund av skadan.


Jag vet inte vilka jag ska utmana och jag orkar heller inte, ><

Over and out/JosefinH

Inga kommentarer: