14 december 2008

Att tänka!

Dagen var faktiskt lyckad! Var ledig idag egentligen eftersom att min lata klass inte hade lust att vara med på Innebandyturneringen! Men nästa år då jävlar! Aja, iallfall så steg jag upp ca en timme senare än vanligt och åkte med en senare buss för att komma till Bollnäs. Grymt skönt med sovmorgon, bara sådär ändå mitt i veckan. Tack vare det så var mitt humör bland det bästa jag haft under den här veckan! Satt på sporthallen och kikade på alla som spelade innebandy. Fy vad avis jag var! Jag ville ju också spela.. ärsch, vi äger alla nästa år iallfall så (A) haha. Satt med Andreas och Araya mestadels av turneringen. Sedan drog jag ner på stan och käkade lunch med min underbara faster och efter det gick jag ut på stan och letade julklappar. Hittade inte en enda.. Får dra till Gävle på Fredag och köpa alla julklappar då! Nu måste jag bara berätta om en sak som jag irriterade mig något så grymt på idag när jag var påväg till stan. Jag kom och gick vid gångtunneln som är mellan max och torsberg. Så möter jag en äldre kvinna som kommer och skjuter en rullstol med en handikappad kvinna (måste ha haft downsyndrom lr nåt). Den där äldre kvinnan som skjuter rullstolen går och röker! Och vinden blåser åt det håll så att hon som sitter i rullstolen får i sig röken. En person med dawns ska inte behöva utså det! Den personen har väl redan tillräckligt med problem?! eller? gaah, jag blev så irriterad.. ><

orkar inte kosta på bloggen idag med några tankar eller större åsikter x)

over and out// JosefinH

1 kommentar:

Sull sa...

Downs Syndrom heter det din okunniga lilla sopa ;)