15 juni 2009

Tiden har jagat oss in i en vrå.

Sommaren har kommit. Men inte ett enda dugg av dom få dagar som har gått av det har varit särskilt positiva. Regnet bara öser ner och jag känner mig inte direkt särskilt glad. Om två veckor åker jag till Frankrike. Ska bli så skönt att komma bort ifrån allt, inte tänka på något som händer här hemma, bara vara för stunden. Jag längtar! På onsdag så blir det till att gå på nya waynes för första gången! Mums på det! Hoppas solen komma snart, jag orkar inte med regnet.. Sola, bada, njuta. Jag har inte blivit särskilt införstådd med att det har blivit sommarlov än, det känns som att man ska ill skolan snart. Bläää. Men nej nej, vi har många sköna dagar (förhoppningsvis) kvar famför oss. Hoppas den här sommaren blir bättre än den förra. Nu sitter jag och nöter ronan keating för en gångs skull, vissa låtar stämmer in på verkligheten just nu. Suck.. Nu ska jag sluta gnälla. Hahah.
Förresten, Jag har startat upp en blogg på devote.se. Men layouten är inte klar enligt mig så, så fort jag fått in photoshop på datorn och fixat en snygg layout så flyttar jag min blogg dit! (:

Nuvarande headern till min devote blogg... Paint. Blää.

//JosefinHallström

Inga kommentarer: