9 juni 2009

Sitt ner, det är sommar!

Idag åkte jag till Söderhamn, till skolan alltså. Det kändes lite meningslöst eftersom att vi bara skulle gå till Faxeholm(?) och leka lekar och fika. Jag tror aldrig att jag varit så trött som jag var i morse, det känns att ett sommarlov behövs nu. Det har hänt mycket under det här året, verkligen. Både bra och dåliga saker. Och jag har lärt mig massvis, många nya erfarenheter rikare.
Även där både bra och dåliga. Nu gäller det att tagga för skolavslutning imorgon, blir svårt, eftersom att jag missar studenten i Edsbyn pga det. Lite deprimerande, men sånt man får ta.

Jag och Bea från förfesten, (:

I fredags var det utsparken på Tranan. Delade meningar om kvällen, det gick bara uppåt och sen när vi var på toppen så hamnade vi på botten, sen gick det i vågor hela kvällen. Många känslor. Och jag tror aldrig jag varit med om något liknande. Eller tror, jag vet att jag inte har det! haha.
Kvällen får iallafall ett Godkänt från min sida! Midnight Monday var bra, dock var ljudet kanske lite för högt för att mina öron skulle palla vara där inne en längre tid. Så var väl in och lyssnade nån enstaka gång. Thats it.

2 år kvar till student nu gott folk! hahah.

//JosefinHallström

Inga kommentarer: