11 maj 2009

I dont know.

I dont know if I like your perfect style,
I dont think that I call on monday
Your so selfcentred
so damn ignorent
Not my type
Your such a loser!

-

Gräset var tydligen inte grönare på andra sidan stängslet. Men som sagt, man måste ha gjort ett misstag för att kunna hamna rätt igen. En erfarenhet rikare går jag emot nya mål.

Från det ena till det andra.
Läste kuriren idag och hade fått svar på min insändare. Kändes så sjukt bra. Jag blev nästan lite stolt över mig själv om jag får skryta. Hahaha. Nu är det dags för att dra sig ner på stan en snabbis snart och sen blir edt Mariagården för genomgång av resan till Taizé. Gasch vad jag längtar!

Nu har jag ju fått en laptop också så nu kommer bloggen bli lite mer aktiv. (:

Kram på er//JosefinHallström

Inga kommentarer: