23 maj 2009

Från botten till toppen. Eller?

Nu har jag tagit nya tag och försökt starta om det som var helt åt pipan. Saker börjar bli bättre och bättre. Hoppas det håller i sig! Från det ena till det andra. I cirka ett år så har jag spånat runt på lite resledarutbildningar och liknande. Tankar om att jag ska söka till Service & Co i Lloret de mar (Costa Brava, Spanien) finns. Och dom tankarna är väldigt starka. Resledare har jag velat bli sedan jag var till Mallorca när jag fyllde sex år. Det hat alltså varit en dröm. Men jag har trott att mina päron inte varit lika taggade på den idéen om att söka, men när jag nämnde det för någon dag sedan så verkade dom fasktiskt tycka bra om tanken. Jag som älskar att prata med nytt folk, älskar att resa, inte blyg för att prata inför stora grupper, inte rädd för att skämma ut mig och älskar stora utmaningar inom arbete/Utbildning. Inte så bra betalt, men man klarar sig på den månads inkomsten som är, (: Taggad till tusen!

//JosefinHallström



Entrén till Hotellet där utbildningen är.

Inga kommentarer: